s o r a - soar high like the sky ☁

空 . s k y ♥ きっと一緒だよね. surely we'll be together

Till Emma ♥

Publicerad 2016-01-30 19:17:09 i Everyday Thoughts ☁, Personal ☁,

Jag vill skriva ett inlägg som jag helst inte talar om öppet med om någon. Vi har alla någon person i vårat liv som har kommit till oss när vi förmodligen behövde det som mest. Jag tror att de flesta har det i alla fall.

Den personen för mig heter Emma. Emma är min bästa vän. Hon kom in till mig under en tid där jag mådde som sämst. Jag tänkte mycket på att vilja dö. Jag var djupt deprimerad och hade svår ångest. Jag skadade mig själv på flera sätt och jag drogs med en ätstörning och andra diagnoser.

Hon kom och satte sig med mig under spanskalektionen och började prata med mig. Bara sådär. Om hon inte hade gjort det så vet jag faktiskt inte om jag skulle tagit mig igenom den tid jag gick igenom då. Om jag ens hade funnits kvar eller mått som jag gör idag.

Även om hon inte inser hennes egna värde så gör jag det. Utan henne skulle jag förmodligen inte sitta här. Hon är en helt fantastisk person och jag vill att hon ska inse det.

Hon har utan tvekan räddat mitt liv - på ett eller ett annat sätt.♥♥

I love you.♥♥ Tack för att du finns!

Kommentarer

Postat av: Emma / I heart you darling blog

Publicerad 2016-02-01 23:18:21

Jag älskar dig Elin ❤ du och jag föralltid! Tack för dina underbara ord och ditt inlägg!

Svar: ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
sora.webblogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela