s o r a - soar high like the sky ☁

空 . s k y ♥ きっと一緒だよね. surely we'll be together

När känslorna tar över...

Publicerad 2016-01-21 12:31:50 i Everyday Thoughts ☁, Personal ☁,

Hej alla! 

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, det här är bara mer personligt för att sortera tankarna lite. Jag har under en längre tid varit sjukskriven och är det fortfarande. Under den här tiden har jag studerat eller arbetstränat. Nu gäller det arbetsträningen.

Jag avslutade den idag, eftersom jag kände att jag inte skulle klara att vara på det stället så mycket längre. Arbetsförmedlingen ville att jag skulle testa ett tag till, men jag sorterade ut alla känslor, vad jag tyckte om stället, vad jag tyckte om personalen och kunderna och jag kom fram till att det är inget fel på dem.

Det är energin på stället. Och den påverkar mig negativt. Vissa skulle tänka: "Men, vad löjligt", men saken är den att mår man inte bra av att vara på ett stället, då gör man inget bra jobb.

Den praktikplats jag hade innan trivdes jag som fisken i vattnet på, Det tog mig knappt en dag och jag blev helt förälskad i stället.

Arbetsförmedlingens argument var: "Ja, men det kan ju ta ett tag innan man kommer in i rutinerna."

Jag är smart. Jag lär mig snabbt och bara för att jag har en viss problematik med sociala situationer, så betyder det inte att det tar längre tid för mig att komma in i ett arbete. Jag behöver oftast bara bli visad en gång eller observera och bam, så sitter det.

Just nu sitter jag alltså med beslutsångest över beslutet jag tog idag. Jag är lättad, men mår uselt för att jag avslutade något jag påbörjat.

That's it, I guess. 
With love 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela